Reklamace
Reklamace nebo výměna zboží
- Případné reklamace nebo výměny zboží budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.
- Zboží lze reklamovat či požádat o výměnu osobně u provozovatele, na adrese:
Martin Vaněček Rybářské potřeby, Pražská 313, 397 01 Písek
Nebo jej zaslat na adresu:
Adresa pro zasílání reklamací je: Martin Vaněček Rybářské potřeby, Pražská 313, 397 01 Písek
Zboží zašlete s kopií nákupního dokladu, s popisem závady a Vaším kontaktním telefonním číslem. Je nutné zboží zaslat ve stavu v jakém jste ho koupili, to znamená například u navijáku – včetně náhradní cívky a bez vlasce ( pokud nebyl součástí zakoupeného zboží ). V opačném případě riskujete ztrátu nebo poškození vlasce. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku!!
Pro popis závady či žádost o výměnu zboží využijte prosím náš reklamační formulář (ke stažení Vymena_nebo_reklamace_zbozi_MojePřívlač.cz)
V případě jakýchkoli dotazů nebo komplikací nás neváhejte kontaktovat
- tel. +420 774 517 887
- email info@mojeprivlac.cz